УМОВИ

Гарантійне обслуговування здійснюється при дотриманні умов:

  • Правильно заповнений гарантійний талон із зазначенням найменування виробу, моделі виробу, артикулу, серійного номера виробу, дати продажу (в форматі: ДД.ММ.РРРР, найменування організації торгівлі, ПІБ і контактних даних Покупця);
  • Документ, що підтверджує купівлю (видаткова накладна);
  • Повна комплектація товару.

Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:

  • загублений або не заповнений гарантійний талон;
  • виріб має сліди механічного пошкодження або розтину;
  • сліди впливу стихійних чинників або експлуатації виробу в агресивному хімічному середовищі та перепадах напруги в електричних мережах;
  • порушені заводські пломби;
  • порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання; проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру;
  • використовувалися неоригінальні комплектуючі;
  • була здійснена неправильна установка або виріб використовувався не за призначенням.

При покупці стежте за тим, щоб продавець заповнив гарантійний талон і надав Вам видаткову накладну.

Перед початком використання техніки ознайомтеся з керівництвом по експлуатації та умовами надання гарантійного обслуговування.

Якщо обладнання вимагає складних робіт з установки, уважно вивчіть технічні вимоги або зверніться до фахівців, які здійснюють монтаж.

Ми дотримуємося ЗУ "Про захист прав споживачів", згідно з яким покупець може повернути Магазину куплений товар в разі, якщо:

1. Товар має істотний недолік (Стаття 8.)

Протягом гарантійного терміну в товарі виявлено істотний недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару за призначенням, з вини виробника або продавця, після усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і супроводжується одним з таких ознак:

  • сервісний центр не може усунути дефект;
  • сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів;
  • після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.

При виконанні одного з вищевказаних умов, проводиться повернення товару на підставі акту, який видається сервісним центром.

В інших випадках необхідно звертатися в сервісний центр і скористатися послугою безкоштовного гарантійного обслуговування.

2. Товар не підходить за формою, габаритами, кольором, розміром, з якихось інших причин не задовольняє вимогам покупця (Стаття 9.)

  • на момент обміну, аналогічного товару у продажу немає;
  • товар не був у використанні, і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
  • збережений товарний вигляд товару, його споживчі властивості, збережена комплектація товару і документація до нього, не порушена упаковка, пломби і ярлики.

Для повернення товару при собі необхідно мати:

  • товар (і всю його комплектацію);
  • товарний чек (видаткову накладну);
  • гарантійний талон;
  • акт виписаний сервісним центром;
  • паспорт та ідентифікаційний код.

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його придбання. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.